loading...

battery

بازدید : 186
سه شنبه 21 مرداد 1399 زمان : 13:39

با افزایش قیمت بنزین ، بسیاری از رانندگان به دنبال راه هایی برای کاهش میزان پولی هستند که برای پر کردن مخازن بنزین وسایل نقلیه خود صرف می کنند. نکاتی در مورد کاهش مصرف سوخت از تغییر نحوه رانندگی شما به موارد عجیب مکانیک ماشین شما متفاوت است. در زیر برخی از مطمئن ترین راه ها برای کاهش مصرف سوخت و هزینه کمتری در پمپ وجود دارد.

8 راه برای کاهش مصرف سوخت

1. یکی از بهترین راهها برای کاهش مصرف سوخت شما خرید و رانندگی وسیله نقلیه ای است که پیش بینی می شود مسافت پیموده شده گازی خوبی داشته باشد. بسیاری از وسایل نقلیه مقرون به صرفه با سی مایل در هر گالن یا بالاتر مجاز میباشند. حتی اگر توانایی خرید ماشین الکتریکی یا هیبریدی را ندارید ، باید بتوانید یک مدل کارآمد در سوخت را پیدا کنید که متناسب با نیازهای شما باشد. به طور کلی ، اگر نگران کم کردن بودجه سوخت خود هستید ، از ماشین شاسی بلند ، وانت و کامیون خودداری کنید.

2. مقدار زمانی را که در جاده می گذرانید کاهش دهید. در صورت منطقی ، یک سیستم کارپول را با همسایگان یا همکاران خود تنظیم کنید. میزان سفرهایی را که به بازار و سایر مناطق دورافتاده می کنید محدود کنید. در هنگام استراحت ناهار راه رفتن را به جای رانندگی به رستوران در نظر بگیرید.

3. در مورد نحوه خرید سوخت خود تجدیدنظر کنید. اکثریت قریب به اتفاق وسایل نقلیه می توانند با بنزین کم کار کنند و عواقب جانبی نداشته باشند. کتابچه راهنمای کاربر وسیله نقلیه خود را برای کمترین میزان سوختی که وسیله نقلیه شما می تواند از آن استفاده کند ، بررسی کنید. همچنین به قیمت بنزین در ایستگاه های مختلف توجه کنید. قیمت گاز می تواند در دو یا سه بلوک به طور قابل توجهی تغییر کند.

4. نحوه رانندگی خود را تغییر دهید. بسیاری از رانندگان مسافت پیموده شده گاز وسیله نقلیه خود را به روشهای رانندگی خود متصل نمی کنند. همیشه به خصوص در بزرگراه های بین شهری همیشه یا زیر حد مجاز سرعت رانندگی کنید. از شتاب سریع و بالا بردن بیش از حد RPM خودداری کنید.

5. وسیله نقلیه خود را ساده کنید. بسیاری از افراد هنگام مسافت های زیاد ، بیشتر از مسافت پیموده شده گاز خود آگاه می شوند. در صورت مسافرت ، از ذخیره چمدان در بالای وسیله نقلیه خودداری کنید. همچنین به یاد داشته باشید که کشیدن یک تریلر ، کامپوتر یا قایق در پشت وسیله نقلیه خود باعث کاهش چشمگیر راندمان سوخت آن می شود.

6. بسیاری از رانندگان وسیله نقلیه خود را به درستی نگهداری نمی کنند. جلوگیری از تعمیر و نگهداری روزمره می تواند بر مایل وسیله نقلیه شما بر ازای هر گالن تأثیر منفی بگذارد. فیلتر روغن و روغن خود را همانطور که در کتابچه راهنمای صاحب شما پیشنهاد شده است تغییر دهید ، لاستیک های خود را بچرخانید و به درستی تراز کنید ، لاستیک های خود را به درستی باد کنید و به طور مرتب قطعاتی مانند فیلتر هوا و شاخه های جرقه ای را تعویض کنید. اکثر رانندگان دریافتند که اتومبیل خود را یک بار در سال برای نمایندگی یا مکانیک به منظور تنظیم صدا می توانید مواردی را تأثیر بگذارید که در مصرف سوخت تأثیر می گذارد قبل از اینکه خیلی گران تمام شوند.

7. رانندگی اتومبیل با گیربکس دستی. اتومبیل های دنده دستی به راننده اجازه می دهند تا کنترل بیشتری روی راندمان سوخت خودرو داشته باشد. اگر در رانندگی با اتومبیل با گیربکس راحت هستید ، شاید بخواهید خرید یک شیفت چوب را به عنوان وسیله نقلیه بعدی خود در نظر بگیرید. رانندگان اتومبیل هایی که دارای گیربکس دستی هستند می توانند یاد بگیرند که خودروها را با شرایط کارآمدتری در شرایط مختلف رانندگی کنند تا به کاهش مصرف بنزین کمک کنند.

8. مسیر خود را دوباره ارزیابی کنید ، خصوصاً مواردی که غالباً طی می کنید. به عنوان مثال ، اگر یک مسیر کار کوتاه تر باشد اما شامل علائم متوقف کننده ، تپه ها ، یا چراغ راهنمایی باشد ، ممکن است وسیله نقلیه شما از بنزین بیشتری در آن استفاده کند تا در مسیری طولانی تر با تعداد توقف کمتر و جاده های سطح. مسیر متناوب را برای چند روز کار کنید و مصرف سوخت را با یکدیگر مقایسه کنید.

تعداد زیادی مواد افزودنی و فرمول وجود دارد که ادعا می کنند مصرف سوخت شما را به شدت کاهش می دهد. با این حال ، بهترین راه برای صرفه جویی کمتر در مصرف بنزین استفاده از عقل سلیم است. یک وسیله نقلیه کارآمد با سوخت بخرید ، تکنیک های رانندگی ایمن را تمرین کرده و به عملکرد خودروی خود توجه کنید تا بیشترین مایل را از هر گالن بدست آورید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 431
  • بازدید کلی : 3739
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی